onsdag 28. januar 2009

PhotoShop





I dag har vi startet å jobbe litt med PhotoShop:D det er kjempegøy, men jeg er ingen reser ennå.. i dag har vi jobbet mest med beskjæring og tekst. her er mitt resultat:) bidet er fra Norwegian wood, på foo fighters konsert!! Her er et før og etter bilde

1 kommentar:

  1. Hei Lenemor!

    Så fin og rosa side du har;)
    Jeg syntes fargen på teksten passer veldig fint til bakgrunnsfargen, så teksten kommer tydelig fram;)

    Du har fått til en veldig kul effekt på bilde av oss fra konserten! det vekker minner<3

    klem:*)

    SvarSlett