Aller første innlegg, å jeg er syk i dag.. men alikevell gjør jeg skolearbeid:p så vet du det Joakim! men jeg heter altså Lene, og går på Bjørkelangen VGS i verdens beste klasse sammen med 6 jenter, og vi har verdens kuleste lærer:P så denne bloggen skal brukes til å legge ut ting vi jobber med på skolen. Så dette blir gøy:D