Dette er det første huset jeg gjorde i SketchUp. Det er et eventyr eller fanatishus:D
sofaen eksprimenterte jeg med og brukte mange forskjellige farger. denne var den jeg likte best:D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar