onsdag 28. januar 2009

SketchUp :D




Dette er det første huset jeg gjorde i SketchUp. Det er et eventyr eller fanatishus:D







sofaen eksprimenterte jeg med og brukte mange forskjellige farger. denne var den jeg likte best:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar